Alla inlägg under november 2013

Av Wilma Andersson - 29 november 2013 11:11

Hej på er jag har inte bloggat på länge för jag är i Abu dhabi. Det år jätte spännande och kul jag har gjort jätte mycket roliga saker under mina 2 dagar !! Jag har inte kunnat blogga för jag har inte haft internät men ni får väll njuta av dem här bilderna !

[Bild]

Puss på er !!

Av Wilma Andersson - 26 november 2013 22:04

Hej på er i dag har jag varit på sista skol dagen för jag åker ju bort i morgon åh vad kul det kommer bli !!! I dag har jag i alla fall varit i skolan och det var tema vecka så vi fick göra aktiviteter ! Först hade vi hemkunskap och jag gjorde ost ! Sen hade vi hälsa om mat ! Sen hade jag vita röda rosen rösten får dem göra i morgon men då är inte jag där haha !!! Jag har paket min resväska full och tråd för att åka ! Jag har sakt hej då till mamma farmor farfar och Krister !! Jag har fott en hundring av farmor och farfar och en hundring av mamma och 150 av Krister så jag har 350 kr ! Mjau har också lång böcker på biblioteket som jag ska ha på planet
Men puss på er kommer inte blogga på 10 dagar men hej då !!!

Ligger och myser framför brasan

OMG !!!

Vacker

Av Wilma Andersson - 25 november 2013 20:31

Hej å er i dag har jag varit i skolan och ska bara vara dör i morgon sen åker vi aaaaaaaaashhhhh va kul!!!!!!!!!!!!!! Sen så har vi typ träffat våra faddrar vi var typ i grupper och fick dela på fyra faddrar och vi var tre Astrid Hanna och jag dem var jätte snälla ! Sen åkte vi / jag och Melker buss till stationen och åkte tåg i hop sen så hämtade farfar mig och vi åkte hem till han och jag farfar och farmor fikade sen typ bakade jag en typ knäck kakla som jag har hittat på receptet själv på det är som en kladd kaka men smakar knäck och så hade jag på lite nöter. Sen kom jag hem och då såg jag att Ludde haltade så jag sate på han en av mina strumpor och räkpasta fast den som ett bandars för han har typ stukat den !! Men puss på er love you

OMG

Har baakat hos farmor

Lite rörit , hehe

Ludde ligger i Davids knä

Ludde har stukat benet

[Bild]

Av Wilma Andersson - 24 november 2013 21:29

Hej på er
Glömde blogga i går för jag va med Linn men skriver om det i dag!.
I går var jag med Linn och bakade tårta till Micke för han hade fyllt år så vi bakade en tårta med eget recept och en dajm tårta från smultrongårdens kokbok. Sen åt vi typ kväls mat och Micke sjutsade hem Fanny till hennes mormor för hon skulle på judotävling ! Sen åt vi smodi och såg på film !! Sen sov vi !
I DAG
I dag har jag varit på jul marknad med Linn farmor , Livia och Filippa ! Vi typ köpte litet och Filippa köpte en godis Björn på pinne. Sen gick vi och köpte loter och Filippa var den ända som vann nåt ! Sen gick vi för att spela på choklad jul och jag tog nr.6 och jag vann ett paket md toffie ! Sen åkte vi till farmor för det var så kalt i fröviforss ! Så åkte vi till farmor och fika ! Sen så åkte vi hem och jag skulle i gentligen vara med Linn men jag Fick inte för farmor det tycker jag faktiskt att Micke får bestemma men jaha :( sen åt jag mer och typ lysande på musik men
Puss på er :) :) :) :) :)

Fika hos farmor efter jul marknaden

Mitt och Linns egna recept ?

Dajm tårta från smultrongårdens kok bok

Lyx choklad till tårtan

David leker sjukhus med Ludde

Ludde lyxar sig framför brasan hos farmor

Av Wilma Andersson - 22 november 2013 22:42

I dec har jag varit i skolan och haft det bra jag bara älskar fredagar dem hår så fort sen åkte jag hem då hämtade famor mig och vi åkte hem och Ludde var för så han vart jätte glad över att se mig i gen ! Sen fikade farmor jag och farfar ! Sen så gick jag uppbogsera såg på tv hos farfar och farmor sen så skulle farmor kasta upp en skumtomte till övervåningen till mig men hon kastade på räcket så den studsade ber och Ludde tog den och det tyckte han var mumsigt ! Sen åkte jag hem och åt mat och den var ingen sås till nätet så jag gjorde liten egen sås som vart ganska stark sen kom Linn Elin , Amanda och Anna och skulle hämta något som dem köpte av mamma ! Sen åkte vi till afären och sen kom jag hem och såg på idol nu ligger jag här i sängen i mina pyamasbyxor !
Puss på er blir inte så många bilder men än då. !

[Bild]

Ligger framför spisen

[Bild]

David leker doktor med Ludde

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Idol med Ludde

[Bild]

OMG

Av Wilma Andersson - 21 november 2013 20:27

Hej i dag har jag varit i skolan och haft det bra vi har haft typ kör , engelska , svenska, matte och musik/spel asså att vi spelar instrument ! . Sen åkte jag med bussen till centrum sen åkte jg tåg och möte farmor och Fanny så jag och Fanny åkte till farmor och fika och sen åkte Fanny så väntade jag på jane som skulle äta med farmor och farfar och sen åkte jag hem och åt tacos men
Pys på er

Haha Greta och Astrid

Jätte god gratteng hos farmor

Mysigt

[Bild]

Av Wilma Andersson - 20 november 2013 20:27

Haj i dag har jag varit på skolan mår bra men jag hade ju helt glömt vatten saken förhöret så jag tårt jag hade typ 2 rät av 10 frågor typ , sen hade vi indrott var kul , sen hade vi typ tomater som var jätte roligt jag var typ lila gubben i Pippi och min grup var med . Mig, Alva , Ludwig och Hannah, det var kul Alva var Pippi Ludwig var herrnilson och Hannah var tomy ! Sen åkte jg buss till centrum och pratade med Alva men hennes buss gick också sent som mitt tåg så vi gick till nån mack i h köpte Oboj hon köpte en liren för 18 kr och jag en för 28 kr flr min var mycket större sen gick jag på tåget men då ringde Lisa och undrade om jag ville ha fika i hennes nya lägenhet som var fin Stina var också där vi kolade på topp modele och fikade med päpparkakor och dricka , sen spelade vi kort vi spelade skit gubbe typ 5 gånger sen spelade vi plump sen var set dags att åka hem med 5 tåget Lisa följde med mig till tåget ! Sen när jag kom hem så åt jag mat och kolade på tv ! Se. Spelade jag dator. Sen hade David gjort klart läxan så jag kläde ut han till tjej han vart jätte söt men jag fick inte lägga ut korten så jag gör det inte men
Puss på er

Haha Lisa

Bästa vän älskar dig Linnea

Av Wilma Andersson - 19 november 2013 21:25

Haj i dag har jag varit hemma från skolan hade ont i magen och huvudet ! Fast det gick över på förmidan så jag bakade lite kola hema gjort recepet !! Kommer komma med i min kok bok i fall ni ville ha ett exemplar ! Sen så kolade jag på lite tv sen somnade Jag! Sen gick jag ut med Ludde och bör vi kom in duchade vi fast mäst Ludde !! Sen när han kommer ut ur duchen så kliar det i pälsen så han holler på att gnider sig mor väggar , mattor , soffor ! Sen så gjorde jag inte Mycket mer än att äta mat och dricka te me.
Puss på er

Haha ny duchad kille kola uder bättet och hans ögon i blixten

Myser

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards