Direktlänk till inlägg 24 november 2013

I dag och i går

Av Wilma Andersson - 24 november 2013 21:29

Hej på er
Glömde blogga i går för jag va med Linn men skriver om det i dag!.
I går var jag med Linn och bakade tårta till Micke för han hade fyllt år så vi bakade en tårta med eget recept och en dajm tårta från smultrongårdens kokbok. Sen åt vi typ kväls mat och Micke sjutsade hem Fanny till hennes mormor för hon skulle på judotävling ! Sen åt vi smodi och såg på film !! Sen sov vi !
I DAG
I dag har jag varit på jul marknad med Linn farmor , Livia och Filippa ! Vi typ köpte litet och Filippa köpte en godis Björn på pinne. Sen gick vi och köpte loter och Filippa var den ända som vann nåt ! Sen gick vi för att spela på choklad jul och jag tog nr.6 och jag vann ett paket md toffie ! Sen åkte vi till farmor för det var så kalt i fröviforss ! Så åkte vi till farmor och fika ! Sen så åkte vi hem och jag skulle i gentligen vara med Linn men jag Fick inte för farmor det tycker jag faktiskt att Micke får bestemma men jaha :( sen åt jag mer och typ lysande på musik men
Puss på er :) :) :) :) :)

Fika hos farmor efter jul marknaden

Mitt och Linns egna recept ?

Dajm tårta från smultrongårdens kok bok

Lyx choklad till tårtan

David leker sjukhus med Ludde

Ludde lyxar sig framför brasan hos farmor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Andersson - 24 mars 2014 13:16


Hej förlåt att jag inte har bloggat något men tappade bort lösen ordet och har försökt ficka det lite tidigare men han inte men nu har jag fixat det ! Puss på er hejdå Vår ...

Av Wilma Andersson - 29 januari 2014 20:26

Hej i dag har jag inte gjort så mycket utan att åka pulka med klassen och haft tråkigt. Men sen kom jag hem och hade mer tråkigt men aha Hej så bloggen ! ...

Av Wilma Andersson - 28 januari 2014 21:01

Hej på er I dag har det varit bra jag har varit i skolan som vanligt. Sen gick jag hem och gick ut med Ludde. Sen gjorde jag frostig på några muffinsar jag och Linnea bakade i går. Vi ska ha ned dem till pulka dagen men Puss på er! Mina kill...

Av Wilma Andersson - 27 januari 2014 21:40

Hej på er i dag har jag varit med Linnea vi har sminkat oss till fotbollen lite pinsamt men aha. Jag har inte taggigt så mycket kort men jag lägger upp lite random saker men puss på er . Ludde sover hos mig i dag ...

Av Wilma Andersson - 25 januari 2014 23:01

Hej på er jag har inte kunnat blogga på jätte länge för min mobil har varit trasig men nu funkar den och nej jag kunde inte lägga ut saker från min i pad för jag har glömt bårt lösen ordet men nu kan ni räkna med att jag bloggar men i alla fall. I da...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards