Alla inlägg under december 2013

Av Wilma Andersson - 11 december 2013 21:25

Hej i dag har jag inte så mycket arta berätta om och inte så många bilder häller för jag har glömt och ta ! Men iallafall i dag har jag varit i skolan och haft somvanligt tråkigt !! Och nu har jg bästemma mig att vara med på lucian ! Den åkte jag till farmor och fortsate jobba på min julkalender till henne men puss på er !

Aha kola farmor

Av Wilma Andersson - 9 december 2013 20:44

Hej farmor och några fler som läser
I dag har det varit kul har varit i skolan för första gången Sen jag kom hem ! Det var kul alla sa att jag hade blivit brun !!! DET var ännu ROLIGARE ! Jag slutade 13.20 så jag tog 13.25 bussen till recesentrum och åkts få tåg hem! Sen på tåget ringde jag mamma och sa att hon skulle hämta mig och att hon skulle ta med blomboken för jag hade lusta att baka så jag gjorde lite jul godis jag gjorde knäck , choklad godis och cornflakes doppade i chokladen ! Allt vet jätte gott och jag vart jätte nöjd men puss på er

Mer semester bilder !

I love you

Jul godis bak

Flygplan

Av Wilma Andersson - 9 december 2013 20:42

Hej farmor och några fler som läser
I dag har det varit kul har varit i skolan för första gången Sen jag kom hem ! Det var kul alla sa att jag hade blivit brun !!! DET var ännu ROLIGARE ! Jag slutade 13.20 så jag tog 13.25 bussen till recesentrum och åkts få tåg hem! Sen på tåget ringde jag mamma och sa att hon skulle hämta mig och att hon skulle ta med blomboken för jag hade lusta att baka så jag gjorde lite jul godis jag gjorde knäck , choklad godis och cornflakes doppade i chokladen ! Allt vet jätte gott och jag vart jätte nöjd men puss på er

[Bild]

Mer semester bilder !

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

I love you

[Bild]

Jul godis bak

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Flygplan

[Bild]

[Bild]

Av Wilma Andersson - 8 december 2013 19:47

Hej på er ,
Jag har inte bloggat på länge för jag har varit i Abu Dhabi i 10 dagar jag har bloggat en gång men jag kommer inte i håg vilka bilder jag la upp då så jag kanske la upp dem i gen men skit samma ! Jag har haft en jätte spännande upplevelse och kommer aldrig glömma den ! Jag har gjort lite allt möjligt så ni kan ju kolla in dem här korten men
Puss på er !

Galamiddag

Frukosten

Cockosnöt mjölk är bajs äckligt

[Bild]

Blev i hop med Elias

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards