Av Wilma Andersson - 19 november 2013 21:25

Haj i dag har jag varit hemma från skolan hade ont i magen och huvudet ! Fast det gick över på förmidan så jag bakade lite kola hema gjort recepet !! Kommer komma med i min kok bok i fall ni ville ha ett exemplar ! Sen så kolade jag på lite tv sen somnade Jag! Sen gick jag ut med Ludde och bör vi kom in duchade vi fast mäst Ludde !! Sen när han kommer ut ur duchen så kliar det i pälsen så han holler på att gnider sig mor väggar , mattor , soffor ! Sen så gjorde jag inte Mycket mer än att äta mat och dricka te me.
Puss på er

Haha ny duchad kille kola uder bättet och hans ögon i blixten

Myser

Av Wilma Andersson - 18 november 2013 20:11

Hej i dag har det väl varit okej har varit i skolan och så där vi hade so, engelska , svenska. Jag åkte hem och mamma hämtade mig sen åt jg mällis sen såg jag på tv ! Sen åkte jag till fotbollen som var kl.18.00 och slutade 19.00 sen duschade jag och så sen kolade jag lite på halv åtta hos Mig nu ligger jag är i sängen och har ont i magen Och huvudet och så har jag lite ont i ryggen sen idrotten men
Puss på er !

Av Wilma Andersson - 17 november 2013 21:28

Hej i dag har jag haft det jätte jätte kul. I morse gick jag upp unifär vid halv 8,8 för att vara med pappa inan han åker !! Sen kom Mats och gav oss egna depon tröjor dem var rätt häftiga !! Men sen åkte pappa saknar han redan !! :( sen sa Jane att vi skulle göra en sak men att det var en överadkning så vi klädde på oss jumpa kläder som hon sa ! Sen av slöjdade hon vad vi skulle göra och vi skulle åka till Bodaborg för första gången både David och jag bara att och roppa jaaaaa!!!!! Då frågade jag om vi skulle ta men mina kusiner Livia och Filippa , Livia är 10 som jag och Filippa är 7 så både jag och David hade nån att vara med ! Så vi ringde och frågade och dem vart jätte glada !!! Sen åkte vi till famor och farfar och skulle lämna Ludde men det vr nästan en halv timme kvar tills vi skulle hämta Livia och Filippa så vi fick lite fika medans vi väntade ! Sen åkte vi till kalskoga för det ligger där ! Sen gick vi in dit och fick hjälp av en jätte snäll tjej som hette Julia ! Som hjälpte oss för vi hade aldrig varit där ! Sen fick vi prova farmen och den var super lätt !! Sen så provade vi massor med banor men vi klarade bara farmen och mumien ! Sen ropade dem på oss i högtalaren men vi hörde ingenting men sen ville Filippa dricka så vi gick ner men då skulle vi åka hem :( sen åkte vi hem vi var hemma unifär vid 17.00 tiden så vi var ganska hungriga ! Så Jane stekte lite korv och makaroner lite snabbt !! Sen så duchade jag och sen kolade jag på solsidan det var ett litet spisjält avsnitt men ja
Puss på er men en större PUSS till Jane ??

Fika hos farmor

Haha spelade lite på vägen hem

Ludde värmer sig lite framför brasan !

Av Wilma Andersson - 16 november 2013 22:26

Hej i dag har jag varit hemma jag såg på tv Cilla lite ! Sen åt vi mat .sen åkte vi till Örebro och gick in på mediamarket ! Jag fick ett par rosa hörlurar för vi ska ju snart åka bårt så jag fick dem jag vart jätte nöjd !! En gick vi till nån skoaffär på Mariebärg och köpte ett par skit fina sängor åt mig som kostade ca .500 ah men sen gick vi till tem Sportia för dem hade rea pappa köpte ett par as coola dc skor och ett par röd guldiga dam skor för han har så smala fötter !! Hehe ! Sen gick vi till massa affärer och kolade på en kostym till pappa eller typ en skjorta ! Sen åkte vi hem och gjorde Mat det vart oksfile med typ pomfrit bara för pappa ska åka i morgon !! Sen kolade jag på bärnad och Bianca på Dicnicanel ! Sen kolade vi på så mycket bättre men det är så dåligt i år tycker jag ! Sen slappade hela familjen och åt ostbollar ! Men
Puss på er

Jätte gott fika hos farmor

Ludde som holler på att fjanta sig i min sak

En liten affär

Skorna

Hörlurarna

Av Wilma Andersson - 15 november 2013 22:22

Hej alla läsare i dag har jag också varit i skolan och haft det bra! Vi har haft slöjd , so , musik ! Sen slutade vi och jag gick till bussarna och då kom Maja och vi åkte buss och tåg tillsamans sen kom jag hem och gick ut med Ludde dom vart jätte glad när jag kom !! Sen åt jag och David lite godis och såg på tv vi cillade lite ! Hehe ! Sen kom Jane som hade färjat håret röt och alla bara wow !! Men väldigt mörk röt måste jag säga !! Sen åkte vi till afären och hanlade lite mer mat som skulle vara på vår hema gjorda pizza jag vart väldigt stolt i alla fall den vart både fin och jätte god!! På min bitt hade jag tomatsås , skinka , ost , bejkon och ananas vart jätte gott !! Sen kokade vi på i dol och hade lite familje mys ! Sen kolade vi på fotboll men det var inte lika kul så jag passade på att gå ut med Ludde !sen när vi kom in så var han helt galen men jag lugnande ner han så han somnade och vart as trött, hihi !!!
Sen så duschade jag och nu ligger jag här i sängen och nördar insagram men puss på er <3

Lite mys

Sliten kille

Idol

Hehe

Ligger och vaktar sin boll i väskan

Ska duscha

[Bild]

Ligger och myser i min pyjamas men PUSS Och godnatt

Av Wilma Andersson - 14 november 2013 20:08

Hej på er i dag har jg varit i skolan i gen och haft det bara fast i morse stod det en polis bil vid vår skola och då vag det några som hade övernattat på skolan och snott el för att lada sina telefoner ! Men i alla all har st avrit bra har haft svenska , matte , engelska ! Det gick väll bra fasta har typ 1000 läxor !! Sen gick jag till tåget gick på det men det stanna fem gånger för att vänta på ett anat tåg så det vart jätte försenat! Sen cyklade jg hem till armor och tog mig en kopp varm Oboj sen hick vi upp på över våningen och kolla lite på datan sedan spelade vi typ Bolibompa spel , haha det var faktiskt kul ! Sen hämta pappa mig med bussen så min cykel gick in ! Sen åt vi rödspätta och potatis det var jätte gått nu sitter jag i soffan och gör inte mycket men
Puss på er <3

Här kommer massa bilder hos farmor

Bilder på farmors hus

Mys pys

Lila Ludde har ätit upp pappas faktura hihi

Av Wilma Andersson - 13 november 2013 19:42

I dag har jag varit i skolan och haft det bra! Jag har haft matte , svänska , engelska och engelska ! En i min klass som heter Hannah klämmde fingret i dörren och skrapade upp hela fingret så set blödde jätte mycket ! :( , men i alla fall sen slutade vi och jag åkte buss med Alva , Filippa och Maria , sen så åkte Filippa och Maria i väg med deras andra buss . Så jag och Alva gick till godis land för vi slutade 13.55 och så jag måste ta 15. 00 tåget och Alvas buss gick 14.51 så vi gick och köpte lite godis . Sen pratade vi vid bussarna och sen såg Alva när min stora syster Emma vinka så vi gick dit , sen gick vi på tåget och åkte till Frövi , sen kom jag hem och gick ut med Ludde min hund ! Sen så såg Jag på tv ! Sen ringde farmor och vi pratade lite och så ! Sen åt vi mat det var jätte gott det var : Kött gryta med svamp , lök och ananas ! Nu sitter jag i soffan och ser på halv åtta hos mig men
PUSS PÅ ER!! :)

Ludde

Läxa

Massa bilder på mitt rum !

Luddisen

Mitt skåp

Tv !

Följ mig på instagram !

[Bild]

Mig!!!!!

Av Wilma Andersson - 12 november 2013 20:45

I dag her det varit bra har varit i skolan som vanligt , slutade kl 15.00 så fick ta 16.00 tåget ganska jobbigt och så regnade det så inte kul ! Och då var det en tant på tåget som satte sig mitt i mot mig och hon typ tåg upp en toa rulle och snöt sig och la ner pappret i fickan Ucsh !! Men i alla fall när jag kom hem ficksade jag till bloggen lite så den inte var så tråkig men ska göra en heder sen ! Sen klakade pappa på att jg skulle städa rummet så jag gjorde det det vart OK men ah ! . Sen såg jag på tv , sen kom pappa och tog dosan och laga mat mesans han kola på tv !!! Men sen gjorde jag inte så mycket mer men
PUSS PÅ ER :)

Vänta på tåget

Köpte lite mälis på tåget för fick inte något ät bart i skolan